На Полтавщині відкриють 7 платформ MobiSchool із можливістю електронної дистанційної освіти

Версія для друкуВерсія для друку

На Полтавщині відкриють 7 платформ MobiSchool із можливістю електронної дистанційної освіти

 

За ініціативи голови Полтавської ОДА Валерія Головка Фонд «Відкрита політика» та ТОВ «Акцент» презентували проект Відкритого Центру Дистанційної Освіти «GREENSTREAM» на базі MobiSchool.

Нині освітяни Полтавщини активно розвивають та підвищують якість надання освітніх послуг. Тож голова Полтавської ОДА Валерій Головко запросив до області керівників проекту, аби вони розповіли про головні завдання та почали роботу з вчителями.

Мета проекту – забезпечити рівний доступ до  якісної інноваційної освіти школярам, що проживають в сільській місцевості Полтавської області шляхом створення Відкритого Центру Дистанційної Освіти «GREENSTREAM» засобами WEB-ресурсу MobiSchool для 6 шкіл Полтавської області.

— Полтава – це перша область, якій ми хочемо запропонувати участь у проекті дистанційної освіти GREENSTREAM, – говорить директор фонду «Відкрита політика» Ірина Жданова. — Не залежно від того де перебуває дитина чи то в селі, чи то в місті, вона має отримати якісну освіту. Наш проект не лише надає якісну освіту, але й викликає у дітей велике заохочення до самого процесу. Відкритий WEB-простір платформи забезпечує дистанційне навчання учнів та його організаційний і методичний супровід.

Платформа апробована у 20 школах та 2 профтехучилищах, має гриф Міністерства освіти і науки України. Як стверджують керівники проекту – це нова вітчизняна розробка, яка має потужний ресурс для навчання як для вчителів, так і для учнів.

Його концепція передбачає розробку та встановлення платформ у 6 обраних школах області та однієї спільної платформи.

Генеральний директор ТОВ «Акцент» Любов Карташова стверджує, що завдяки активній участі та високій зацікавленості Валерія Головка вдалося швидше розпочати процес відкриття платформ:

— Голова Полтавської ОДА просто вразив своїм бажанням співпрацювати і розвивати освіту в області. Я вдячна Валерію Анатолійовичу, що він переймається освітою так само як і ми. Він легко сприйняв пропозицію і жив нею, бо в нас одна ціль — покращити якість освіти наших дітей.

Депутат обласної ради Володимир Бобиль зауважив, що керівництво області розвиток освіти вважає головним напрямком своєї роботи:

— Одним із головних завдань на сьогоднішній день – це вкладати гроші в освіту. Після того, як буде визначено 6 шкіл, ми подивимося на їхню роботу: будуть і успіхи, і помилки. На наступний рік ми їх виправимо, навчимося і розповсюдимо проект по всій області. Головне, щоб із цієї ідеї ми взяли максимум.

Система дистанційної освіти дозволяє учню отримати доступ до всіх відеоматеріалів уроку. Він може працювати із системою тестування та ставити запитання вчителеві, а батьки– спостерігати за відвідуванням та оцінками власної дитини. Директор навчального закладу, де встановлять платформу, матиме можливість віртуально відвідувати урок кожного вчителя, спостерігати за відвідуваністю та дотриманням розкладу.

Школи, в яких встановлять платформу MobiSchool, отримають додаткову можливість користуватися спільними ресурсами навчально–методичних матеріалів:

— Полтавщина має великий потенціал майстрів. З ними потрібно працювати і долучати до програми. Знімати майстер-класи і оцифровувати їхні здобутки. Таким чином наповнюючи та розширюючи бібліотеку, — говорить Ірина Жданова.

Після того, як оберуть навчальні заклади, де будуть встановлені платформи, для вчителів системи у червні проведуть тренінги та майстер-класи. У школи придбають у користування 6 комплектів із робототехніки та 1 комплект для GREENSTREAM Центру.

Нині вже записано пілотні відео-уроки з робототехніки, «зеленої хімії», «зеленої фізики», праці-мистецтва. До розроблення пілотного он-лайн курсу з мистецтва та праці залучено мистецьку школу в Опішні.

Організатори проекту планують також створити т’юторський центр дистанційної STREAM-освіти на базі Полтавського обласного ліцею-інтернату Ковалівської школи, спільно з Радами молодих вчених при МОН та Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г. Короленка. Розробити та впровадити навчальні курси із методик дистанційного навчання в ПНПУ та Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Угору ↑