Інформаці про звернення, які надійшли на Урядову телефонну „гарячу лінію” та до КБУ „Обласний контактний центр” протягом листопада 2018 року

Версія для друку

Інформаці про звернення, які надійшли на Урядову телефонну „гарячу лінію” та до КБУ „Обласний контактний центр” протягом листопада 2018 року

 

         Протягом листопада місяця обласний контактний центр продовжив виконання завдань, спрямованих на забезпечення розгляду звернень громадян до органів виконавчої влади.

         У звітному періоді найбільш активно та масово зверталися жителі області з приводу перепризначення субсидії. У зв’язку зі змінами в Порядку призначення субсидій заявників турбували значно частіші випадки відмови у її призначенні на наступний опалювальний період.

         Продовжують масово надходити повідомлення про необхідність ремонту будинків, каналізаційних систем, ліфтів, автомобільних доріг у населених пунктах та в межах області загалом тощо.

         Також неодноразово надходили звернення з приводу неналежного надання послуг електро-, водо- газопостачання, неправомірних нарахувань боргу за газопостачання тощо.

         Актуальними протягом звітного місяця були питання забезпечення ліками за державною програмою «Доступні ліки», надання матеріальної допомоги, у тому числі на лікування тощо.

        

Одним з пріоритетних завдань у діяльності контактного центру залишається робота з надання допомоги у вирішенні проблемних питань учасників антитерористичної операції та членів їх родин.

На виконання Указів Президента України від 30 січня 2015 року № 40 «Про додаткові заходи щодо забезпечення проведення часткової мобілізації у 2015 році» та від  18 березня 2015 року № 150 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» стосовно організації роботи інформаційних центрів для інформування осіб, які постраждали під час виконання обов’язків військової служби,  та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про їх права та гарантії реалізації таких прав в Україні на базі комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради  організовано інформаційний центр, а з травня 2016 року – сектор допомоги учасникам АТО.

З початку своєї діяльності до сектору надійшло 2564 звернення від учасників АТО, що склало 60% від їх загальної кількості.

Станом на 30.11.2018р. усього зареєстровано 4274 звернення. Порушені питання стосувалися: виділення земельних ділянок з різним цільовим призначенням – 1728 (40%);

отримання пільг (перелік, порядок оформлення статусу тощо) –                     955(22%);

надання матеріальної та гуманітарної допомоги – 284 (7%);

покращення житлових умов, питання реєстрації – 269 (6%);

отримання медичної допомоги – 256 (6%);

питання виплати зарплати та збереження робочих місць, працевлаштування – 95 (2%).

Звернення надходили в розрізі міст та районів: м.Полтава – 624, м.Кременчук – 120, м.Горішні Плавні, Полтавський – 87, Кобеляцький – 86, Гадяцький – 64, Новосанжарський – 59, Лохвицький – 52, Решетилівський  - 50,  Миргородський - 44, Котелевський, Кременчуцький – по 42, Глобинський – 41,  Пирятинський, Хорольський, Гребінківський – по 37,  Чутівський –  34, м.Миргород, Карлівський – по 32, м.Лубни – 31, Великобагачанський, Диканський – по 29, Козельщинський – 28, Семенівський – 27, Зіньківський, Машівський – по 26, Шишацький – 25, Оржицький – 21, Лубенський,– 20, Чорнухинський – 6.

Найбільш актуальним питанням залишається виділення земельних ділянок з різним цільовим призначенням.

Для потреб жителів області (у разі складних життєвих обставин, у тому числі пов’язаних з насильством у родині, погіршення емоційного стану, депресії, суїцидального настрою тощо), у тому числі учасників АТО та членів їх родин, при Секторі допомоги учасникам АТО відкрито анонімну телефонну лінію емоційної підтримки: - 0800-504-564.

Станом на 30.11.2018 року отримано 37 анонімних телефонних дзвінків. 

 

         Продовжують надходити звернення від внутрішньо переміщених осіб.

На виконання розпорядження голови Полтавської обласної ради від 13 червня 2014 року № 136 « Про заходи з тимчасового розміщення громадян, які переселяються з Автономної Республіки Крим, м.Севастополь, Донецької та Луганської областей» продовжено роботу з:

 прийому та реєстрації звернень від жителів вище названих територіальних одиниць України, які надходять з Урядової телефонної «гарячої лінії»: 15-45 (проект «Південно-Східні регіони», проект «АР Крим») та на телефонну лінію Обласного контактного центру: 0-800-502-230;

оперативного направлення цих звернень електронною поштою відповідним компетентним підрозділам для оперативного вирішення порушених питань;

контролю за розглядом звернень, їх окремий облік;

оперативної взаємодії та співпраці в сфері обміну інформацією з відповідними структурними підрозділами облдержадміністрації, обласними соціальними службами, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

У листопаді з Урядового контактного центру прийнято та опрацьовано 10 звернень в рамках проектів «АР Крим» та «Південно-Східні регіони». Близько 60% цих звернень стосувалися вирішення соціальних питань: призначення та виплати щомісячної адресної допомоги для компенсації оплати житлово-комунальних послуг, призначення субсидії, надання гуманітарної та матеріальної допомоги тощо.

За безпосередньої участі фахівців контактного центру (з початку організації роботи)  було вирішено   6670  питань, порушених у зверненнях, а саме:

        забезпечено влаштування заявників на тимчасове проживання у взаємодії з керівництвом місцевих державних адміністрацій та районних рад, благодійної організації «Світло Надії» – 177 сімей та окремих громадян;

надано варіанти житла з єдиної бази ОКЦ, яка була сформована з пропозицій жителів Полтавської області – 234 сім’ям та окремим громадянам;

         надано інформацію з приводу оформлення чи отримання  податкових, юридичних документів – 113 особам;

         надано консультацію фахівців call-центру спільно з працівниками Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації  стосовно медичного обслуговування заявників, госпіталізації, отримання медичних довідок – 58 особам.

          надано консультацію з приводу отримання щомісячної адресної допомоги згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 р.,    № 365 – 1044 особам;

надано допомогу в бронюванні, отриманні безкоштовних квитків до місця тимчасового проживання заявників – 13 особам;

забезпечено супровід працівниками контактного центру заявників від залізничних вокзалів, Полтавської облдержадміністрації до місця тимчасового проживання або відповідного органу виконавчої  влади в м.Полтаві – 7 осіб;

надано допомогу в написанні відповідних заяв на отримання матеріальної допомоги – 183 особам;

надано інформацію щодо отримання гуманітарної допомоги – 360 особам;

         надано інформацію щодо  адрес та контактних телефонів відповідних установ, здійснено реєстрацію в цілодобовому телефонному режимі заявників – 1865 особам;

         надано інформацію щодо порядку оформлення перепустки для в’їзду в зону проведення АТО – 107 особам;

видано письмових підтверджень від Обласного контактного центру за вимогою військкоматів, навчальних та медичних закладів, інших установ щодо реєстрації громадян зі Східних регіонів України в Полтавській області – 670 особам.

Щоденна кількість зареєстрованих звернень від вимушених переселенців протягом листопада місяця становила від 1 до 3.

Найбільш актуальним залишається питання призначення та продовження виплати адресної грошової допомоги.

 

Разом з тим, контактним центром забезпечувалося виконання інших основних завдань з розгляду звернень від жителів Полтавської області.

Усього протягом листопада фахівцями контактного центру було прийнято та опрацьовано 2643 звернення.

З них: 2068 (78%) – надійшли через урядовий контактний центр,                   575 (22%) – на гарячу лінію обласного контактного центру.

Порівняно з листопадом 2017 року загальна кількість звернень збільшилась на 29%: тоді усього було отримано 1886 звернень, у тому числі: 1302 – надійшли через урядовий контактний центр, 584 – на гарячу лінію обласного контактного центру.

 

За період з 01.11.2018 по 30.11.2018 на Урядову телефонну „гарячу лінію” надійшло 2068 звернень від жителів області, які були направлені для розгляду до Полтавської облдержадміністрації. Порівняно з минулим місяцем кількість звернень збільшилась на 31% (у жовтні – 1422 звернення).

 

За своєю ознакою звернення розподілилися наступним чином:

1) звернень, які підлягали першочерговому розгляду, отримано 2 (у жовтні – 5). Порушені у них питання стосувалися ненадання пільгових ліків, неправомірних дій, на думку заявника, медичних працівників. Звернення були розглянуті невідкладно за участі фахівців відповідних органів влади.

 

2) повторних звернень надійшло  60 що на 5% більше, ніж минулого місяця і становить 3% від загальної кількості (у жовтні – 57).

За структурою серед повторних найбільше було питань щодо вирішення проблем у сфері соціального захисту населення, у тому числі щодо призначення субсидій – 32 (53%), комунального господарства та благоустрою, у тому числі щодо відсутності комунальних послуг – 16 (27%). Повторні звернення викликані, у переважній більшості, невдоволенням заявників отриманою інформацією щодо результатів розгляду та вирішення їх питань, відсутністю бюджетного фінансування;

 

3) неодноразових звернень отримано 21, що на 33% більше, ніж минулого місяця і становить 1% від загальної кількості (у жовтні – 14).

Мотив неодноразового звернення це прискорення розгляду або наголошення на актуальності порушених питань.

Також можна виділити позицію окремих заявників, які відмовляються сприймати надані роз’яснення щодо порядку та умов вирішення питань з урахуванням чинного законодавства, а наполягають на задоволенні власних інтересів виключно в тому ракурсі і тим способом, який вони пропонують.

Окремі заявники виявляли небажання чекати встановлений термін розгляду порушеного питання і протягом короткого проміжку часу могли дублювати свої звернення.

 

4) анонімних звернень було прийнято 9, що становить 0,4% від загальної кількості. Порівняно з минулим місяцем їх кількість збільшилась на 44%  (у жовтні – 5).

 

Також надійшло 3 подяки за позитивне вирішення питань.

 

У розрізі районів та міст порушені питання стосувалися: м.Полтава – 415, м.Кременчук – 303, Глобинський – 129, м.Лубни – 101, Полтавський – 71, Кобеляцький – 64, Карлівський – 63, Новосанжарський – 63, м.Миргород – 60, Кременчуцький – 51, Оржицький – 51, Хорольський – 51, Лохвицький – 50, Миргородський – 48, Гребінківський – 47, Пирятинський – 43, Лубенський – 41, Великобагачанський – 39, Гадяцький – 35, м.Гадяч – 35, Козельщинський – 31, Чутівський – 31, Зіньківський – 27, м.Горішні Плавні – 27, Семенівський – 25, Шишацький – 24, Решетилівський – 22, Машівський – 22, Диканський – 21, Котелевський – 20, Чорнухинський – 6.

 

За тематикою порушених питань звернення, які надійшли протягом листопада від жителів області, стосувалися різних сфер життєдіяльності.

Традиційно, за частотою порушення більшість питань стосувалися соціального захисту населення.

Загалом таких звернень надійшло 1415 (68% від загальної кількості). Порівняно з минулим місяцем кількість таких звернень збільшилась у 2 рази (у жовтні – 716).  

Основною причиною надходження таких звернень є внесення суттєвих змін до Порядку призначення субсидій населенню, що набули чинності з 1 травня 2018 року.

У зв’язку з цим протягом звітного періоду масовими були звернення від жителів області, родичі яких чи члени сім’ї, проживають за межами України протягом тривалого часу або за іншими адресами, але зареєстровані за адресою отримувача субсидії.

 Загалом, за структурою питання соціального захисту розподілені наступним чином:

призначення субсидій – 1233 (87% від кількості соціальних питань);

призначення та виплати державних соціальних допомог – 70 (5%);

надання та користування пільгами – 56 (4%);

надання матеріальної допомоги – 18 (1%);

забезпечення засобами реабілітації – 16 (1%);

санаторно-курортного лікування – 7;

захисту дітей – 6;

діяльності закладів соціального захисту – 5;

надання певного соціального статусу – 3.

У детальному розрізі питання субсидій містили наступні аспекти:

відмова у наданні субсидії – 571 (46% від загальної кількості питань субсидій);

отримання інформації щодо умов призначення субсидії – 251 (20%);

невдоволення розміром призначеної субсидії – 187 (15%);

невдоволення тривалим терміном прийняття рішення – 111 (9%);

невиплата готівкової субсидії – 109 (9%).

Звернення даної тематики надходили з таких районів та міст області: м.Кременчук – 148, Київської районної в м.Полтаві ради – 78, Шевченківської районної в м.Полтаві ради – 77, Глобинського – 76, м.Лубни – 66, Карлівського – 52, Новосанжарського – 49, Полтавського – 48, Кобеляцького – 44, Оржицького – 43, Подільської районної в м.Полтаві ради – 41, Хорольського – 37, Гадяцького – 36, Лохвицького – 33, Миргородського – 33, Кременчуцького – 31, Гребінківського – 30, м.Миргород – 27, Пирятинського – 26, Козельщинського – 26, Лубенського – 24, Великобагачанського – 23, Зіньківського – 22, Семенівського – 22, Машівського – 21, Шишацького – 20, м.Горішні Плавні – 18, Решетилівського – 18, Чутівського – 18, Котелевського – 16,  Диканського – 12, Чорнухинського – 4,

 

Питань комунального господарства протягом звітного періоду надійшло 282, що становить 14% від загальної кількості. Порівняно з минулим місяцем їх кількість збільшилась на 2% (у жовтні – 276).   

За структурою питання комунального господарства розподілені наступним чином:

відсутності, неякісного надання послуги опалення – 84 (30%);

оплати комунальних послуг – 57 (20%);

обслуговування та ремонт будинків – 39 (14%);

відсутності, неякісного надання послуги холодного та гарячого водопостачання – 19 (7%);

відсутності послуги електропостачання – 15 (5%);

встановлення та обслуговування будинкових лічильників – 14 (5%);

відсутності послуги газопостачання – 10 (4%);

тарифів на комунальні послуги – 10 (4%);

підключення до комунальних мереж – 8 (3%);

обслуговування та ремонт прибудинкових територій – 7 (2%);

видачі документів обслуговуючими організаціями – 7 (2%);

встановлення індивідуального опалення – 4 (1%);

обслуговування та ремонту ліфтів – 3 (1%).

Усі звернення були розглянуті відповідними комунальними службами та органами місцевого самоврядування.

 

Частка наступних питань, які порушувалися у листопаді, становить не більше трьох відсотків: охорони здоров’я – 74 (59), діяльності службових осіб – 53 (83), аграрної політики та земельних відносин – 25 (27), функціонування мереж зв’язку – 23 (32), благоустрою та будівництва – 20 (56), транспортного обслуговування – 19 (7), діяльності підприємств та установ – 18 (17), освіти – 17 (21), житлової політики – 9 (6), оплати праці – 9 (7), діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування – 8 (16), міграції, громадянства, паспортизації – 8 (7), зайнятості та безробіття – 4 (10), пенсійного забезпечення – 4 (2), дотримання законності та порядку – 3 (0), захисту прав споживачів – 3 (3), умов праці та трудових відносин – 1 (4), підприємницької діяльності – 1 (0).

 

Протягом листопада надійшло 34 звернення (2% від загальної кількості), у яких заявники повідомляли про неотримання відповіді на попереднє звернення. Усім заявникам в той же день були повторно надіслані наявні інформації щодо розгляду їх попередніх звернень.

 

Станом на 30.11.2018 із загальної кількості звернень, які надійшли протягом січня-листопада (13017), завершено розгляд 11850 звернень (91% від загальної кількості звернень), у стадії розгляду – 1167 (9%).

З початку року 40% (4778 звернень), розгляд яких уже завершено,  були розглянуті у термін від 1 до 15 днів.

 

Протягом звітного періоду фахівцями контактного центру за гарячою телефонною лінією, через веб-сайт та на електронну пошту прийнято 575 звернень, що на 6% менше ніж минулого місяця (у жовтні – 612). З початку роботи контактного центру отримано 23443 звернення.

 

Протягом листопада до обласного контактного центру продовжували надходити звернення від жителів Донецької та Луганської областей, які тимчасово оселилися на території Полтавської області. Частка звернень, отриманих в рамках проектів  «АР Крим»  та «Південно-Східні регіони», становила  1% (8 звернень).

Окремим обліком велися дзвінки від учасників антитерористичної операції та членів їх родин. Таких було зафіксовано 35 (6%).

 

 За змістом порушені питання розподілені таким чином:

комунального господарства – 112 (19%),

соціального захисту населення – 55 (10%),

будівництва і благоустрою – 32 (6%),

діяльності  підприємств та установ – 27 (5%),

транспортного обслуговування – 15 (3%),

діяльності службових осіб – 13,

функціонування мереж зв’язку – 13,

охорони здоров’я – 10,

пенсійного забезпечення – 8,

діяльності ЗМІ – 4,

освіти – 4,

аграрної політики та земельних відносин – 4,

діяльності банківських та фінансових установ, оподаткування – 4,

вирішення побутових справ – 4,

умов та оплати праці – 3,

міграції населення – 3,

судочинства та дотримання законності – 2,

екології – 2,

обороноздатності – 2,

діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування – 1,

захисту прав споживачів – 1,

житлові – 1,

зайнятості та безробіття – 1,

підприємницької діяльності – 1,

архівів та статистики – 1.

180 заявників зверталися з приводу отримання довідкової чи статистичної інформації або повідомляли про неотримання письмової відповіді на своє попереднє звернення.

 

З початку року до контактного центру надійшло 5258 звернень. Станом на 30.11.2018 року завершено розгляд 5099 звернень (97%), у тому числі 4766 звернень (93%) розглянуто у терміни, що не перевищують 15 днів.

 За результатами розгляду вирішено позитивно 2426 звернень, що становить 48% від загальної кількості, які уже розглянуті станом на 30.11.2018 року.

На 1956 порушених у зверненнях  питань органами виконавчої влади та місцевого самоврядування надано відповідні роз’яснення (38% від кількості розглянутих). У стадії розгляду залишаються ще 159 звернень.

 

В порядку здійснення контролю за розглядом звернень та проведеним зворотним зв’язком заявники підтвердили факт вирішення порушених ними питань у 631 зверненню. Висловлені відповідні подяки органам влади.

 Зауважень щодо взаємодії з органами влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами чи організаціями різних форм власності в частині розгляду звернень громадян на території області немає.

 

 

угору ↑