Порядок приймання звернень від громадян в облдержадміністрації

Версія для друку

Порядок приймання звернень від громадян в облдержадміністрації.

 

 

Приймання  звернень громадян, що надходять до облдержадміністрації поштою, здійснюється централізовано у загальному відділі апарату облдержадміністрації.

 Листи та звернення громадян розконвертовуються  і передаються для розгляду та остаточного вирішення у відділ роботи із зверненнями громадян апарату  облдержадміністрації.

           Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли або надані власноруч заявником, реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках відповідного програмного забезпечення діловодства на персональних комп’ютерах у відділі роботи зі зверненнями громадян за адресою: м.Полтава, вул.Соборності, 45, кім.102,137.

При її проведенні реєстраційний індекс пропозиції, заяви, скарги зазначається у реєстраційному штампі.

Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника, індекса справи  (згідно з номенклатури справ) та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. За вимогою заявника відповідальний працівник відділу роботи зі зверненнями громадян повідомляє йому реєстраційний номер звернення.

угору ↑