Про підсумки роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації за четвертий квартал 2011 року

Версія для друку

 

 

Довідка 

про підсумки роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації за четвертий квартал 2011 року відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

                     

Робота із зверненнями громадян в області в четвертому кварталі 2011 року проводилася відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та  постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

В обласній державній адміністрації з 1 січня 2009 року запроваджено новий Класифікатор звернень громадян. Реєстраційно-контрольні картки заповнюються за основними питаннями, що порушуються у зверненнях громадян і визначені у Класифікаторі звернень  та додатковими питаннями, визначеними облдержадміністрацією.

Всі структурні підрозділи облдержадміністрації та районні державні адміністрації заповнюють реєстраційно-контрольні картки відповідно до нового Класифікатора звернень громадян. 20 райдержадміністрацій проводять автоматизовану реєстрацію звернень громадян, 5 – реєстраційно-контрольні картки ведуть на паперових носіях.
За четвертий квартал 2011 року  проведено оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у райдержадміністраціях та структурних підрозділах облдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації  роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”.

За четвертий  квартал 2011 року проведено перевірки стану роботи та організацію контролю за розглядом звернень громадян у чотирьох структурних підрозділах облдержадміністрації та шести райдержадміністраціях.

В облдержадміністрації за четвертий квартал 2011 року проведено три  дні контролю, в рамках яких здійснювались перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян.

Проведено три засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 6 звернень.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою облдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Проведено 39 особистих (у 2010 – 39) та 19 виїзних (у 2010 – 15) прийомів, під час яких звернулось усього 125 громадян (у 2010 – 163) або 79 та 46 відповідно.

В області налагоджено роботу „гарячої” телефонної лінії, під час якої надійшло 55 звернень (у 2010 – 24), телефону „довіри” та телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, на які надійшло 30 звернень (у 2010 – 12), постійно діючих прямих телефонних ліній, на які звернулись 36 жителів області  (у 2010 – 169).
Опрацьовано 523 звернення, які надійшли на розгляд до облдержадміністрації з Урядової гарячої лінії (у 2010 – 339).

За четвертий квартал 2011 року до обласної державної адміністрації надійшло 1029 звернень, що на 84 менше порівняно до відповідного періоду 2010 року (1113). Письмових звернень надійшло – 583 (у 2010 – 950).

З усіх звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації за четвертий квартал 2011 року,  заяви складають 99,3%, пропозиції (зауваження) – 0,5%, скарги – 0,2 %.

За четвертий  квартал 2011 року до облдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернулося 3993 громадянина (у 2010 – 2838), якими порушено 1117 питань (у 2010 – 1297).

Найбільшу частку з них становлять такі питання: соціального захисту – 360 (у 2010 – 431), комунального господарства – 204 (у 2010 – 120), транспорту та зв’язку – 43 (у 2010 – 60), житлові – 94 (у 2010 – 105), аграрної політики та земельних відносин  – 90 (у 2010 – 84), охорони здоров’я – 51 (у 2010 – 80).

За четвертий квартал 2011 року збільшилось надходження заяв і скарг громадян, надісланих до Верховної Ради України, на 24 – 82 (у 2010 – 58).

Натомість, зменшилася кількість звернень громадян, надісланих до Адміністрації Президента України, на 113 – 198 (у 2010 – 311), до Секретаріату Кабінету Міністрів України, на 25 – 52  (у 2010 – 77), до редакцій газет та видавництв, на 5 – 11 (у 2010 – 16).

Найбільше звернень до органів влади вищого рівня (у розрахунку на         10 тисяч населення) надійшло від жителів таких районів: Пирятинського – 6,1, Хорольського – 4,7, Зіньківського – 4,1, Чутівського – 3,4, Чорнухинського – 3,3; міст: Лубни – 3,8, Полтава – 2,5.

За четвертий квартал 2011 року від ветеранів  війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки отримано 679 звернень, що становить 66% від усіх звернень (у 2010 – 357, що склало 32%). 29% їх перебувало на контролі до остаточного вирішення. Розглянуто 17 звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни (у 2010 – 37), 7 –  від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” (у 2010 – 12). Відповідно до чинного законодавства дані звернення розглянуто першочергово, особисто головою облдержадміністрації.

183 звернення вирішено позитивно (у 2010 – 206),  495 заявникам надано аргументовані роз’яснення. Невідкладно вирішено 63 звернення (у 2010 – 73).

Повторних звернень надійшло на 75% менше, ніж за відповідний період 2010 року  – 3 (у 2010 – 12), колективних звернень отримано  на 6% менше,  ніж за відповідний період 2010 року – 131 (у 2010 – 139). Найбільше колективних звернень надійшло від жителів таких районів: Полтавського – 12, Новосанжарського – 7, Миргородського – 5, Кременчуцького – 4; міст: Полтава – 55, Кременчук, Миргород – по 6. 

В обласній державній адміністрації відслідковуються наявні недоліки, вживаються заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний, необ’єктивний розгляд звернень громадян.      

       
Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  знаходиться на постійному контролі. 

 

 

угору ↑