Реагування на критику

Версія для друку

Правильна реакція на критику та нормальне ставлення до неї дуже важливі. Неадекватна реакція на критику може погіршити взаємини з громадянами та співробітниками, зіпсувати відносини в громаді. Організація, яка не реагує на розумні висловлювання на свою адресу, відповідно, не помічає своїх помилок і оман і, врешті-решт, повторює ті ж помилки.

Справжнього успіху не доб’ється той, хто слухає лише хвалебні промови на свою адресу, а ось конструктивних критичних зауважень намагається уникати. Правильне й уважне ставлення до критики — запорука зростання й удосконалення. Критика з боку громадян допомагає звернути увагу на те, що було не помітне, дає можливість виправити недоліки. Тому її слід цінувати.

Правильна реакція на критику полягає в тому, щоб не сприймати її на власну адресу та не перебільшувати її значення. Тому що така реакція лише негативно вплине на якість і результативність роботи.

угору ↑