Розпорядок роботи структурного підрозділу облдержадміністрації

Версія для друку

Розпорядок роботи структурного підрозділу облдержадміністрації.

 

 

Режим діяльності відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

8.00-9.00- робота з громадянами, надання інформацій щодо розгляду їх звернень, запис на особистий прийом до керівництва облдержадміністрації, отримання письмових звернень, надання роз’яснень на усні звернення, контроль за термінами розгляду звернень виконавцями, підготовка нагадувань;

9.00-14-00  - особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації (відповідно до затверджених графіків);

9.00-9.20 - одержання від керівництва облдержадміністрації відпрацьованої поштової кореспонденції;

9.20-10.20 - опрацювання одержаних від керівництва облдержадміністрації звернень, підготовка їх до розсилки згідно з дорученням;

9.20-10.00 - одержання поштової кореспонденції із загального відділу апарату облдержадміністрації, забезпечення їх обліку в електронному вигляді;

10.00-12.00 – реєстрація, вичитування та визначення короткого змісту звернень, підготовка їх для розгляду керівництвом облдержадміністрації, вичитування отриманих відповідей від виконавців, контроль за термінами виконання, підготовка відповідей у органи влади вищого рівня та заявникам;

12.00 - 13.00 - обідня перерва; 

13.00-14.30 - продовження опрацювання звернень громадян; робота телефону „довіри” та телефону для громадян з обмеженими фізичними можливостями;

14.30 - 15.00 – направлення звернень громадян на розгляд керівництву облдержадміністрації та на розсилку до загального відділу апарату облдержадміністрації;

15.00 – отримання нової поштової кореспонденції;

15.10-17.15 – опрацювання нових звернень громадян та підготовка їх для розгляду керівництвом облдержадміністрації, робота з громадянами, підготовка до проведення „гарячої” телефонної лінії згідно з графіком (щосереди з 17.00 до 18.00). 

 

угору ↑