Переможці конкурсу зі створення соціальної реклами «Не шукай щастя за морями»

Переможці конкурсу зі створення соціальної реклами «Не шукай щастя за морями»
З нагоди відзначення 300-річчя з нагоди Дня народження Григорія Сковороди Департамент освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації започаткував конкурс для учнів зі створення соціальної реклами (відео, банерів, анімацій) «Не шукай щастя за морями».
До участі долучилися представники 5 областей України, надійшло понад 120 робіт.
2 грудня переможців нагороджували: начальник Полтавської обласної військової адміністрації Дмитро Лунін, перший заступник голови Полтавської обласної ради Олександр Лемешко, голова постійної комісії з питань освіти, науки та культури Олег Діденко, директор Департаменту освіти і науки ПОВА Євген Кончаковський, заступник директора із зовнішньоекономічної діяльності компанії UGTC TRADE Олег Нагорний.
У номінації «Креативний формат» перемогли Софія Данилейко, Вікторія Наумова та Данііл Бережинський, учні 11 класу Полтавський ліцей № 31.
Відео-артскрайбінг https://youtu.be/r8Zx8TpDU6U
У номінації «Відеоролик» перемогла Владислава Скидан, учениця 11 класу Руденківського ліцею Новосанжарської селищної ради.
Ролик https://youtu.be/4PNeZRK4ooY
У номінації «Банер» перемогла Світлана Ченакал, учениця 10 класу Полтавської загальноосвітньої школа I-III ступенів №27.
Банер у форматі GIF http://surl.li/dwogc
Спеціальний приз від UGTC Trade отримала робота Нікіти Наумова, Данила Янчі, Артема Демченка та Ярослава Сорочана, учнів 11 класу Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради.
Ролик https://youtu.be/_nbGDIJ_aqk
Департамент освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації